Ваш ліміт для скачування в режимі демодоступу вичерпано. Передплатіть доступ, щоб продовжити

Правила роботи експертів системи «Експертус Держзакупівлі»

Експертус Держзакупівлі
Цифрове видавництво, Київ

Система «Експертус Держзакупівлі» — це унікальна база даних, яка складається із робочих ситуацій щодо публічних закупівель і яку ми щодня поповнюємо.

Ви можете самостійно скористатися пошуком і знайти в базі даних Системи потрібну вам робочу ситуацію, а також можете звернутися за допомогою до експертів Системи через Онлайн-помічник. Ми поповнимо базу даних Системи вашою індивідуальною робочою ситуацією і надішлемо її у відповідь на ваше звернення.

https://dz.expertus.com.ua/content/images/3cae86c8-62a2-5434-a1d3-cbb53c2d64bd.png

Онлайн-помічник — безлімітний інструмент для пошуку рішень індивідуальних робочих ситуацій в базі даних Системи.

Кнопка Онлайн-помічника розташована внизу праворуч.
Скористатися нею можна з будь-якого розділу Системи.

ВАЖЛИВО

1. Якщо ви передплатили тариф «VIP-версія» експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі», то можете поповнювати базу даних Системи індивідуальними робочими ситуаціями без додаткової плати. Цей тариф уже містить таку можливість .

2. Робочі ситуації, розміщені в базі даних Системи, ви можете використовувати винятково у власній господарській діяльності, без передачі повністю або частково третім особам — не клієнтам системи «Експертус Держзакупівлі», зокрема під виглядом власних рекомендацій. У разі підозри в порушенні цього правила редакція системи «Експертус Держзакупівлі» має право відмовити в поповненні бази даних Системи вашими індивідуальними робочими ситуаціями або змінити триденний строк, відведений для цього Правилами роботи Системи.

3. У системі «Експертус Держзакупівлі» ви не знайдете робочих ситуацій щодо того, як користуватися програмами і сервісами сторонніх розробників. Із такими запитаннями безпосередньо звертайтеся до розробників або компаній, що обслуговують такі програми.

4. Перш ніж розміщувати інформацію свою робочу ситуацію в Онлайн-помічнику для передачі її до бази даних Системи, проаналізуйте, чи  належить вона до тих, які за сферою діяльності можуть бути в базі даних експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі». Адже ми не розглядаємо й не розміщуємо в базі даних Системи робочі ситуації, які не стосуються нашої сфери діяльності.

5. Ми розуміємо, що несемо відповідальність, коли розміщуємо в базі даних Системи робочі ситуації з готовими рішеннями до них. Тому публікуємо тут лише ті, які належать до сфер діяльності, на яких ми спеціалізуємося.

6. Якщо ви не можете самостійно знайти  в базі даних Системи опис робочої ситуації, яка аналогічна вашій, надішліть звернення до нашої експертної підтримки.

7. Описуйте в одному зверненні лише одну робочу ситуацію. Кількість таких звернень не обмежена.

8. Надсилайте звернення в Онлайн-помічник в будь-який час доби. Однак урахуйте, що можливість отримати відповідь на звернення в чаті в Онлайн-помічнику маєте лише з 12:00 до 16:00. Тому на ті звернення, які надішлете до 12:00, після 16:00 чи у вихідні дні, наш експерт відгукнеться в найближчий за графіком роботи онлайн-чату час. 

9. Отримаєте протягом 1530 хвилин у чаті посилання з бази даних на робочу ситуацію, яка аналогічна вашій, якщо:

  • ваша робоча ситуація не потребує глибокого аналізу;
  • вам необхідно знайти в Експертус Держзакупівлі опис робочої ситуації, офіційний документ, форму, зразок, довідку тощо;
  • маєте запитання про роботу експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»  чи про те, як її придбати.

10. Отримаєте протягом трьох робочих днів в Онлайн-помічнику рішення вашої робочої ситуації та посилання на матеріали, що є в базі даних Системи, якщо ваша робоча ситуація виявиться складною. До цього на імейл ви отримаєте сповіщення з уточнювальними запитаннями експерта, необхідними для підготовки вашої робочої ситуації до публікації.

Якщо ж ваша індивідуальна робоча ситуація потребує залучення профільних фахівців, її опрацювання може зайняти більше трьох робочих днів. Ми повідомимо вас про зміну строку в Онлайн-помічнику, а про поповнення бази даних Системи вашою робочою ситуацією — електронним листом.

11. Урахуйте, що наші експерти готують до публікації в базі даних Системи робочі ситуації, що стосуються роботи замовників, лише за українським законодавством.

Редакція Системи розміщує в базі даних Системи робочі ситуації, що містять:

  • консультації, довідкові таблиці, зразки документів і посилання на сервіси Системи;
  • статті кодексів, закони, постанови та інші нормативно-правові документи, листи та роз’яснення державних органів і відомств, які допоможуть вам зорієнтуватися у вимогах законодавства.

Перед тим як опублікувати робочу ситуацію в базі даних Системи, експерти узагальнюють її, щоб зробити максимально корисною для широкого кола користувачів. При цьому з робочої ситуації вилучають:

  • найменування юридичних осіб — замовників, їхніх контрагентів, ПІБ будь-яких фізичних осіб;
  • фізичні та юридичні адреси;
  • банківські реквізити.

Гарантуємо, що жодну приватну або конфіденційну інформацію, яку може містити опис вашої робочої ситуації, не будемо систематизувати, зберігати, обробляти або оприлюднювати.

12. Урахуйте, що ми змушені відмовити вам в роботі над створенням і внесенням до бази даних Системи вашої індивідуальної  робочої ситуації, якщо попросите:

  • скласти пояснювальні записки, звіти або інші документи;
  • розрахувати очікувану вартість для вашої закупівлі;
  • скласти оскарження до рішень посадових осіб Державної аудиторської служби, Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, судів;
  • сформулювати умови тендерної документації та проєкту договору під конкретну закупівлю.

Натомість ми готові надати вам посилання на зразки протоколів УО, шаблонів додаткових угод та інших документів, потрібних для проведення вашої закупівлі.

Акцент

Спеціальний інструмент «скріпка» в Онлайн-помічнику дає змогу

користувачам пересилати скріни щодо різноманітних техпроблем (які складно описати). При цьому цей інструмент, відповідно до Правил роботи експертної підтримки, не передбачає надсилання користувачами їх робочих документів і заповнених документів для їх аналізу консультантом чату.

Натомість ми готові надати вам посилання на готові зразки та приклади.

 13. Звертайтеся по вирішення технічних питань до служби техпідтримки через розділ «Техпідтримка».

Акцент

Під час непередбачених технічних пауз, відключень електроенергії консультанти можуть готувати вашу робочу ситуацію до публікування довше.