Внесення змін до тендерної документації: коли і як можна

Тендерна документація
7 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Іноді замовнику потрібно внести зміни до тендерної документації, коли вже стартував процес закупівлі. Законодавець дозволяє такі зміни, проте — за певними правилами. Дізнавайтеся, що врахувати в різних ситуаціях

user icon
Наталія Заєць
консультант з публічних закупівель, кандидат економічних наук, юрист, Київ
user icon
Оксана Соколова
експерт з публічних закупівель, Київ

Зміни до тендерної документації — звичайна практика у конкурентних процедурах закупівель. Буває, що замовники на етапі формування тендерної документації (ТД) забувають щось важливе. А буває, що учасники у зверненнях до замовника під час процедури закупівлі акцентують увагу на недоліках ТД. Тож замовники вносять зміни, щоб їх виправити. Іноді зміни до ТД потрібно внести на вимогу уповноважених органів.

У будь-якому з цих випадків слід дотримати законодавчих норм, аби не допустити порушення. Розгляньмо кожен випадок окремо.

Коли можна вносити зміни до тендерної документації

Замовник має право внести зміни до ТД лише у чотирьох випадках:

1) з власної ініціативи;

2) якщо усуває порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку органу держфінконтролю відповідно до статті 8 Закону № 922;

3) за результатами звернень;

4) на підставі рішення органу оскарження.

Це право передбачає пункт 54 Особливостей. Розгляньмо далі детальніше

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації