Під час тендеру учасник може подати скаргу на умови тендерної документації, рішення, дії чи бездіяльність замовника до органу оскарження — АМКУ. Для розгляду таких скарг АМКУ утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія АМКУ).
На період дії воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону № 922 з урахуванням Особливостей (п. 55 Особливостей).
Пояснимо, як підготуватися до розгляду скарги та поводитися під час засідання Комісії АМКУ, які документи і коли подавати.
Як і коли надавати відповідь на запит органу оскарження
Ознайомтеся з матеріалами скарги, доказами, що подає скаржник.
Перегляньте практику Комісії АМКУ з тих питань, які зазначені у скарзі. Вона допоможе підготувати кваліфіковану відповідь, а отже — збільшить шанс на перемогу в засіданні в АМКУ.
Підготуйте відповідь. У ній відреагуйте на кожне зауваження, яке ск...