Перевірка та моніторинг закупівель: у чому відмінності та як оскаржити результати

Контроль і відповідальність
11 липня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Який порядок проведення перевірки закупівель? Що врахувати в діях аудиторів під час моніторингу закупівель? Як діяти замовнику, щоб захистити свої інтереси? Пояснюємо за допомогою таблиць з етапами проведення моніторингу та перевірки і прикладами оскарження результатів контролю

user icon
Катерина Чучаліна
експерт, адвокат зі спорів з органами контролю, консультант із закупівель, Рівне

Основні засади фінансового контролю встановлює Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (далі — Закон № 2939). Для контролю за сферою публічних закупівель він передбачає:

  • моніторинг закупівлі в порядку, встановленому Законом № 922;
  • перевірку закупівель.

Також контроль може бути здійснено під час державного фінансового аудиту та інспектування.

Моніторинг та перевірка стосуються лише здійснення закупівлі. А під час фінансового аудиту та інспектування коло питань для перевірки ширше.

Тож зосередимося саме на моніторингу та перевірці закупівель. А різницю між ними проілюструємо в Таблиці 1.

Таблиця 1

Відмінності моніторингу та перевірки

Особливості

Моніторинг

Перевірка

Місце

За місцезнаходженням органу Держаудитслужби

За місцезнаходженням замовника

Предмет

Конкретна закупівля

Може бути як конкретна, так і декілька закупівель

Строк

Не більше ніж 15 робочих днів

Не більше ніж 20 робочих...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації