Коли можна виправити помилку в ЕСЗ, а коли ліпше відмінити закупівлю

Оприлюднення інформації
24 січня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Тримайте підказки, щоб виправити допущену в ЕСЗ помилку. Розберетеся й у тому, коли ліпше не ризикувати і відмінити закупівлю. І не хвилюйтеся, допустити помилку через описку, неуважність, невідповідність функціоналу може кожна УО. Головне — вчасно все виправити

user icon
Інна Масляна
консультант з публічних закупівель, Черкаси

Жодна уповноважена особа (УО) навіть з великим досвідом не застрахована від помилок. Тому доводиться працювати під гаслом: «Працюй і не бійся робити помилки, адже не помиляється лише той, хто нічого не робить».

Утім не можна забувати про адміністративну відповідальність за порушення закупівельного законодавства, що передбачає стаття 164-14 КпАП.

Тож, щоб працювати без штрафів, варто розуміти, коли можна помилитися і як допущену помилку виправляти.

Усі можливі помилки умовно можемо розділити на:

  • помилки, допущені з вини УО. Наприклад, через неуважність, недосвідченість;
  • помилки, пов’язані з технічним функціоналом електронних майданчиків. Наприклад, коли нормативними актами передбачена наявність певної інформації в ЕСЗ, але електронний майданчик не має поля, щоб її відобразити;
  • помилки через технічні збої в роботі електронних майданчиків. Йдеться про проблеми в роботі програмного забезпечення, через що не можна зберегти введену інформацію або взагалі завершити певну дію.

Розберемо дета...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації