Вихідні дані для планування закупівлі паперу та канцелярії

Закупівля за предметами
25 жовтня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Предмет закупівлі за ДК 021:2015 визначайте як 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне».

Щоб визначити очікувану вартість закупівлі паперу і канцелярського приладдя, проаналізуйте ринок у відкритих джерелах. Для цього варто скористатися модулем аналітики BI Prozorro. Проведіть ринкові консультації — зустрічатися не обов’язково, можете обмінятися з постачальниками повідомленнями.

Визначити очікувану вартість можна у 3 етапи.

Етап 1. Сформуйте потребу у закупівлі товару в кількісних і якісних показниках. Для цього проаналізуйте обсяги використаного товару за минулий рік, наявні залишки й обсяг, який плануєте спожити у майбутньому році.

Етап 2. У модулі аналітики BІ Prozorro проведіть відбір постачальників з умовами, максимально наближеними до умов вашої закупівлі, як-от: обсяг, регіон, строки поставки, період проведення закупівлі, успішні закупівлі.

Такий пошук постачальників можна зробити у конкурентних та неконкурентних процедурах закупівлі, а також закупівлях у Prozorro Ma...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search