Як визначити конфлікт інтересів у публічних закупівлях

Уповноважена особа
13 листопада 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Редакція системи «Експертус Держзакупівлі»
Цифрове видавництво Експертус

Конфлікт інтересів — ситуація, коли особи, уповноважені виконувати функції, які зобов’язують їх діяти виключно в інтересах держави / місцевої громади, упереджені або сприймаються як потенційно упереджені через приватний інтерес під час виконання своїх функцій.

Конфлікт інтересів у закупівлях виникає, коли ставиться під сумнів здатність керівника замовника, уповноваженої особи або іншого державного службовця / працівника, який виконує функцію закупівельника, добросовісно виконувати свої обов’язки через їхню професію, діяльність або інтереси, які вони або їхні родичі / близькі особи можуть мати.

Конфлікт виникає між особистим інтересом посадової особи та інтересами держави / територіальної громади, на які ця посадова особа повинна орієнтуватися, коли виконує свої дискреційні повноваження та ухвалює рішення з питань, що належать до її основної компетенції.

На замітку


Регулюють конфлікт інтересів:

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search