Пояснення до скарг у Prozorro: новий функціонал

Новинотека
27 серпня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Редакція системи «Експертус Держзакупівлі»
Цифрове видавництво Експертус

Із 28 серпня у системі Prozorro з’явиться новий функціонал — можливість додавати пояснення до скарг та автоматичне формування цих пояснень у форматі PDF безпосередньо на порталі.

Сам механізм подання скарги залишається без змін.

Пояснення до скарги — це текстова інформація, яка стосується конкретного пункту скарги та її може використати АМКУ під час розгляду скарги.

Надавати пояснення мають право:

  • замовник;
  • скаржник.

Обидві сторони можуть подавати необмежену кількість пояснень у межах розгляду однієї скарги.

Пояснення:

  • надають суб’єкти з особистого кабінету на майданчику;
  • відображаються на майданчиках, на порталі та в кабінеті АМКУ.

У поясненні до скарги вказують:

  • пункт скарги, до якого відноситься пояснення — обов’язкове поле;
  • заголовок пояснення — обов’язкове поле;
  • текст пояснення* — обов’язкове поле;
  • документи до пояснення — не обов’язкове поле.

Інформація в поясненні має бути прив’язана до конкретного пункту скарги. Пояснення не може одночасно стосуватися кількох пунктів або ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації