Пояснення до скарг у Prozorro: новий функціонал

Новинотека
сьогодні
|
1 хвилину Читати
user icon
Редакція системи «Експертус Держзакупівлі»
Цифрове видавництво Експертус

Із 28 серпня у системі Prozorro з’явиться новий функціонал — можливість додавати пояснення до скарг та автоматичне формування цих пояснень у форматі PDF безпосередньо на порталі.

Сам механізм подання скарги залишається без змін.

Пояснення до скарги — це текстова інформація, яка стосується конкретного пункту скарги та її може використати АМКУ під час розгляду скарги.

Надавати пояснення мають право:

  • замовник;
  • скаржник.

Обидві сторони можуть подавати необмежену кількість пояснень у межах розгляду однієї скарги.

Пояснення:

  • надають суб’єкти з особистого кабінету на майданчику;
  • відображаються на майданчиках, на порталі та в кабінеті АМКУ.

У поясненні до скарги вказують:

  • пункт скарги, до якого відноситься пояснення — обов’язкове поле;
  • заголовок пояснення — обов’язкове поле;
  • текст пояснення* — обов’язкове поле;
  • документи до пояснення — не обов’язкове поле.

Інформація в поясненні має бути прив’язана до конкретного пункту скарги. Пояснення не може одночасно стосуватися кількох пунктів або ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search