Із 28 серпня у системі Prozorro з’явиться новий функціонал — можливість додавати пояснення до скарг та автоматичне формування цих пояснень у форматі PDF безпосередньо на порталі.
Сам механізм подання скарги залишається без змін.
Пояснення до скарги — це текстова інформація, яка стосується конкретного пункту скарги та її може використати АМКУ під час розгляду скарги.
Надавати пояснення мають право:
- замовник;
- скаржник.
Обидві сторони можуть подавати необмежену кількість пояснень у межах розгляду однієї скарги.
Пояснення:
- надають суб’єкти з особистого кабінету на майданчику;
- відображаються на майданчиках, на порталі та в кабінеті АМКУ.
У поясненні до скарги вказують:
- пункт скарги, до якого відноситься пояснення — обов’язкове поле;
- заголовок пояснення — обов’язкове поле;
- текст пояснення* — обов’язкове поле;
- документи до пояснення — не обов’язкове поле.
Інформація в поясненні має бути прив’язана до конкретного пункту скарги. Пояснення не може одночасно стосуватися кількох пунктів або ...