У бюджетній установі є заплановані закупівлі, за якими наразі Казначейство може проводити оплату, як-то канцтовари, цемент. Проте бухгалтерія установи не дозволяє проводити закупівель, позаяк фактично на рахунку установи немає коштів. Бюджетні зобов’язання головний бухгалтер відмовляється брати. Чи правомірно це? Чи уповноважена особа все ж має проводити закупівлі? Як діяти?
Відповідаємо.
Планування закупівель замовники проводять на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року у закупівлі товарів, робіт і послуг (пункт 14 Особливостей). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922.
Також маємо враховувати бюджетне законодавство. На його вимогу кожному розпоряднику бюджетних коштів затверджують кошторис на рік. Замовник при плануванні закупівель і залежності від виду предмета закупівлі та вартісних меж, які визначені Особливостями, обирає вид закупівлі товарів, робіт та пос...