Як вказувати в документах відомості про працівників

Уповноважена особа
20 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Національний стандарт ДСТУ 4163:2020 скеровує вказувати власне ім’я та прізвище в реквізитах, що містять підпис. Проте, як зазначати відомості про працівника в тексті чи заголовку до нього? Раніше вказували ім’я та по батькові або ініціали. А як тепер? Стандарт обходить це питання. Експерти Системи розробили для вас гайд. Ви уникнете помилок та вдвічі швидше призвичаїтеся до нових правил.

user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Вказувати в документах власне ім’я особи замість ініціалів — одна з ключових ідей, закладених до національного стандарту.

ДСТУ 4163:2020 чітко скеровує зазначати власне ім’я замість ініціалів у 10 реквізитах, але про інші реквізити, де може фігурувати особа, мовчить. Щоби дотримати концептуальних засад ДСТУ 4163:2020, радимо вказувати власне ім’я й в інших реквізитах.

Приклад

написання

ДСТУ 4163:2020 скеровує вказувати Власне ім’я Прізвище у реквізитах, що містять підпис особи, наприклад, у грифі затвердження, відмітці про засвідчення копії.

Адресуєте документ керівнику юридичної особи або його заступнику — вказуйте в реквізиті «Адресат» Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ у давальному відмінку. Адресуєте документ фізичній особі — зазначте Власне ім’я та Прізвище адресата в давальному відмінку, потім — поштову адресу.

Настанови ДСТУ 4163:2020 та експертні рекомендації для випадків, що зосталися за межами стандарту, ми звели у Таблиці. Упевнені, вона стане для вас наочним посібником, який допо...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search