Як складати супровідні листи

Уповноважена особа
16 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Деякі документи надсилають разом із супровідними листами, де фіксують відомості про вкладення. Розібратися, яка специфіка вирізняє зміст і оформлення супровідних листів, допоможе консультація

user icon
Світлана Сельченкова
експерт у галузі діловодства та архівної справи, кандидат історичних наук, заслужений працівник культури України, Київ

Які документи надсилають із супровідними листами

Основне призначення супровідних листів — інформувати адресатів про відправлені й долучені до них документи. Особливості оформлення супровідних листів визначають:

  • Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5);
  • Збірник уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів(далі — Збірник ОРД).

Із супровідними листами надсилають (п. 10 гл. 1 розд. II; п. 5 гл. 4 розд. XII Правил № 1000/5):

  • документи без адресної частини (плани, звіти, договори, довідки, акти, каталоги тощо);
  • документи, що підлягають поверненню;
  • електронні носії інформації;
  • архівні довідки, копії і витяги з архівних документів.

Як скласти супровідний лист

Супровідні листи складають, якщо основний документ потребує роз’яснень, доповнень або коментарів. Зокрема, щодо заходів ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search