Як складати супровідні листи

Уповноважена особа
16 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Деякі документи надсилають разом із супровідними листами, де фіксують відомості про вкладення. Розібратися, яка специфіка вирізняє зміст і оформлення супровідних листів, допоможе консультація

user icon
Світлана Сельченкова
експерт у галузі діловодства та архівної справи, кандидат історичних наук, заслужений працівник культури України, Київ

Які документи надсилають із супровідними листами

Основне призначення супровідних листів — інформувати адресатів про відправлені й долучені до них документи. Особливості оформлення супровідних листів визначають:

  • Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5);
  • Збірник уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів(далі — Збірник ОРД).

Із супровідними листами надсилають (п. 10 гл. 1 розд. II; п. 5 гл. 4 розд. XII Правил № 1000/5):

  • документи без адресної частини (плани, звіти, договори, довідки, акти, каталоги тощо);
  • документи, що підлягають поверненню;
  • електронні носії інформації;
  • архівні довідки, копії і витяги з архівних документів.

Як скласти супровідний лист

Супровідні листи складають, якщо основний документ потребує роз’яснень, доповнень або коментарів. Зокрема, щодо заходів ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації