Зміни до тендерної документації — звичайна практика у конкурентних процедурах закупівель. Буває, що замовники на етапі формування тендерної документації (ТД) забувають щось важливе. А буває, що учасники у зверненнях до замовника під час процедури закупівлі акцентують увагу на недоліках ТД. Тож замовники вносять зміни, щоб їх виправити. Іноді зміни до ТД потрібно внести на вимогу уповноважених органів.
У будь-якому з цих випадків слід дотримати законодавчих норм, аби не допустити порушення. Розгляньмо кожен випадок окремо.
Коли можна вносити зміни до тендерної документації
Замовник має право внести зміни до ТД лише у чотирьох випадках:
1) з власної ініціативи;
2) якщо усуває порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку органу держфінконтролю відповідно до статті 8 Закону № 922;
3) за результатами звернень;
4) на підставі рішення органу оскарження.
Це право передбачає пункт 54 Особливостей. Розгляньмо далі детальніше