Внесення змін до тендерної документації: коли і як можна

Тендерна документація
7 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Іноді замовнику потрібно внести зміни до тендерної документації, коли вже стартував процес закупівлі. Законодавець дозволяє такі зміни, проте — за певними правилами. Дізнавайтеся, що врахувати в різних ситуаціях

user icon
Наталія Заєць
консультант з публічних закупівель, кандидат економічних наук, юрист, Київ
user icon
Оксана Соколова
шеф-редактор Експертус Держзакупівлі Цифрового видавництва Експертус, Київ

Зміни до тендерної документації — звичайна практика у конкурентних процедурах закупівель. Буває, що замовники на етапі формування тендерної документації (ТД) забувають щось важливе. А буває, що учасники у зверненнях до замовника під час процедури закупівлі акцентують увагу на недоліках ТД. Тож замовники вносять зміни, щоб їх виправити. Іноді зміни до ТД потрібно внести на вимогу уповноважених органів.

У будь-якому з цих випадків слід дотримати законодавчих норм, аби не допустити порушення. Розгляньмо кожен випадок окремо.

Коли можна вносити зміни до тендерної документації

Замовник має право внести зміни до ТД лише у чотирьох випадках:

1) з власної ініціативи;

2) якщо усуває порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку органу держфінконтролю відповідно до статті 8 Закону № 922;

3) за результатами звернень;

4) на підставі рішення органу оскарження.

Це право передбачає пункт 54 Особливостей. Розгляньмо далі детальніше

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search