За якими вимогами перевірити гарантійні листи

Розгляд тендерної пропозиції
5 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Іноді замовники отримують від постачальників гарантійні листи. А як переконатися, що їх правильно оформили? Коли гарантійні листи засвідчують печаткою? Коли в них не потрібен заголовок? Чи треба у нотаріуса завіряти підписи? Дамо правильні відповіді й підкріпимо їх готовими зразками

user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Службові листи — основний засіб обміну інформацією в процесі діяльності організацій. Гарантійний лист — один із видів службових листів.

Коли необхідно скласти гарантійний лист

Гарантійний лист складають, щоб підтвердити фінансово-розрахункові зобов’язання або певні угоди, умови. Найчастіше гарантійні листи оформлюють, щоб підтвердити оплату, рідше — щоб гарантувати, що своєчасно та якісно виконають роботи, нададуть послуги, доставлять товари.

Гарантійні листи мають бути точними та лаконічними, містити однозначні формулювання.

Гарантійний лист може містити прохання виконати роботи, поставити обладнання чи товар, надати послуги тощо. У такому разі юридично важлива формула «Оплату гарантуємо» наприкінці листа.

Розберемо особливості оформлення у відповідях на запитання.

? Як перевірити, чи правильно оформили

Загалом вимоги до оформлення гарантійного листа не відрізняються від загальних вимог до службових листів, хоча й мають певні особливості.

? Чи обов’язково гарантійний лист оформлювати ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search