Як замовнику з огляду на останні зміни коректно сформулювати в тендерній документації вимоги до електронного підпису?
Відповідаємо.
Як саме формувати тендерну документацію, визначає стаття 22 Закону № 922. Частина 5 цієї статті встановлює умову, за якої замовник не може вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), які вони подають у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи. Йдеться про випадок, коли документи учасник надає у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону № 2155. Таке формулювання міститься в Законі № 922 із 26.06.2021*, однак воно не змінює тих правил, за якими замовники й раніше встановлювали такі вимоги.
* Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупі...