Як у тендерній документації прописувати вимоги до електронного підпису

Тендерна документація
4 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Юлія Данищук
консультант з публічних закупівель, керівник практики публічних та комерційних закупівель в АО «Бачинський та партнери», Львів

Як замовнику з огляду на останні зміни коректно сформулювати в тендерній документації вимоги до електронного підпису?

Відповідаємо.

Як саме формувати тендерну документацію, визначає стаття 22 Закону № 922. Частина 5 цієї статті встановлює умову, за якої замовник не може вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), які вони подають у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи. Йдеться про випадок, коли документи учасник надає у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону № 2155. Таке формулювання міститься в Законі № 922 із 26.06.2021*, однак воно не змінює тих правил, за якими замовники й раніше встановлювали такі вимоги.

* Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупі...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації