Як у тендерній документації прописувати вимоги до електронного підпису

Тендерна документація
4 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Юлія Данищук
консультант з публічних закупівель, керівник практики публічних та комерційних закупівель в АО «Бачинський та партнери», Львів

Як замовнику з огляду на останні зміни коректно сформулювати в тендерній документації вимоги до електронного підпису?

Відповідаємо.

Як саме формувати тендерну документацію, визначає стаття 22 Закону № 922. Частина 5 цієї статті встановлює умову, за якої замовник не може вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), які вони подають у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи. Йдеться про випадок, коли документи учасник надає у формі електронного документа через ЕСЗ із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону № 2155. Таке формулювання міститься в Законі № 922 із 26.06.2021*, однак воно не змінює тих правил, за якими замовники й раніше встановлювали такі вимоги.

* Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупі...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search