Яка відповідальність, якщо не надати роз'яснення на звернення учасників

Звернення учасників
3 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Пояснимо, чому обов’язково треба відповідати на звернення учасників та яка відповідальність передбачена, якщо не надати відповіді в установлений строк 

user icon
Оксана Соколова
шеф-редактор Експертус Держзакупівлі Цифрового видавництва Експертус, Київ
user icon
Лілія Кулик
начальник відділу підтримки користувачів ДП «Прозорро», Київ

Кожен замовник готується до оголошення закупівлі заздалегідь — визначає очікувану вартість, параметри предмета закупівлі, прописує технічні вимоги. Та навіть чітко складені умови тендерної документації можуть викликати в учасників додаткові запитання. Аби учасники мали змогу уточнити деталі, законодавець передбачив можливість звернутися за роз’ясненням до замовника.

Тож не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій:

  • потенційні учасники можуть ставити запитання замовнику щодо тендерної документації;
  • замовник має надавати роз’яснення на звернення учасників та за потреби вносити зміни до тендерної документації.

Чому обов’язково треба відповідати на звернення учасників

По-перше, Закон № 922 передбачає обов’язок замовника надати роз’яснення на звернення учасників протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення.

По-друге, відповідь замовника допоможе учасникам краще підготувати тендерну пропозицію. А отже, зменшить ризик відхилення найбільш економічно вигідн...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search