Не всі закупівлі завершуються успішно — іноді замовнику так і не вдається вибрати переможця, щоб укласти з ним договір. А буває й так, що в самого замовника виникає потреба у скасуванні закупівлі. Пояснимо, як у такому разі діяти на електронному майданчику.
Алгоритм дій не складний — головне чітко його дотримати.
Крок 1. Для скасування закупівлі перейдіть до закупівлі в розділ «Деталі закупівлі» (рис. 1).
Рис. 1
Крок 2. Коли відкриється нова сторінка, знайдіть знизу на ній кнопку «Скасувати закупівлю» і натисніть на неї (рис. 2).
Рис. 2
Крок 3. У вікні, що відкриється, оберіть причину скасування закупівлі/лоту. Наприклад, відсутність подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Зазначте в електронному полі опис скасування. Коли всю інформацію відобразите, натисніть на Почати процедуру (рис. 3).
Рис. 3
Крок 4. Додайте документ, що підтверджує скасування. Це може бути рішення або протокол про скасування (рис. 4).
Рис. 4
Крок 5. Після того, як документ в систему експортували...