Чи повинна уповноважена особа переробляти КЕП, що не має інформації про її посаду

Оприлюднення інформації
2 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ніна Абаімова
експерт з публічних закупівель, консультант, Київ

Уповноважена особа на сайті Центрального засвідчуваного органу перевірила свій КЕП, який видавала їй податкова служба. В інформації, яка відображена щодо КЕП, немає відомостей про посаду. Чи потрібно тепер переробляти КЕП, якщо він не містить відомостей про посаду?

Відповідаємо. Ні, електронний підпис не потрібно переробляти. Пояснимо чому.

Законодавець встановив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюють та подають з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV та «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі — Закон № 2155). Після того, як службова, посадова особа замовника, відповідальна за оприлюднення інформації про закупівлю в замовника через автоматизоване робоче місце замовника внесла інформацію в електронні поля, на таку інформацію слід накласти кваліфікований електронний підпис посадової ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search