Як діяти замовнику під час моніторингу процедури закупівлі

Контроль і відповідальність
1 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Під час моніторингу у замовників зазвичай виникає багато запитань. Чи потрібно зустрічати з аудитором, який відповідає за моніторинг, та передавати йому власноруч документи? Коли і як надавати відповіді? Як можна і як потрібно реагувати на висновок про результати моніторингу?

user icon
Ярослава Дуброва
консультант з публічних закупівель, Київ

Обмін інформацією між аудиторами та замовником під час моніторингу відбувається в електронному вигляді через ЕСЗ. Тож на відміну від інших заходів контролю, зустрічатися із аудитором, який відповідає за проведення моніторингу, не потрібно.

Як за таких обставин правильно взаємодіяти з аудиторами — розберемо далі.

Чому потрібно давати пояснення на звернення аудиторів

Протягом усього строку моніторингу аудитор має право через ЕСЗ запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження. Усі такі запити система оприлюднює автоматично.

Протягом 3 робочих днів з дня оприлюднення запиту аудитора потрібно надати на нього пояснення — також через ЕСЗ.

Можна також у межах строку моніторингу з власної ініціативи надавати пояснення. Приміром, чому ухвалити певне рішення, вчинили чи не вчинили певні дії, що є предметом дослідження. Такі пояснення теж надавайте через ЕСЗ.

Пам’ятаєте про принцип «усі бачать усе»? У...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search