Як діяти замовнику під час моніторингу процедури закупівлі

Контроль і відповідальність
1 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Під час моніторингу у замовників зазвичай виникає багато запитань. Чи потрібно зустрічати з аудитором, який відповідає за моніторинг, та передавати йому власноруч документи? Коли і як надавати відповіді? Як можна і як потрібно реагувати на висновок про результати моніторингу?

user icon
Ярослава Дуброва
консультант з публічних закупівель, Київ

Обмін інформацією між аудиторами та замовником під час моніторингу відбувається в електронному вигляді через ЕСЗ. Тож на відміну від інших заходів контролю, зустрічатися із аудитором, який відповідає за проведення моніторингу, не потрібно.

Як за таких обставин правильно взаємодіяти з аудиторами — розберемо далі.

Чому потрібно давати пояснення на звернення аудиторів

Протягом усього строку моніторингу аудитор має право через ЕСЗ запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження. Усі такі запити система оприлюднює автоматично.

Протягом 3 робочих днів з дня оприлюднення запиту аудитора потрібно надати на нього пояснення — також через ЕСЗ.

Можна також у межах строку моніторингу з власної ініціативи надавати пояснення. Приміром, чому ухвалити певне рішення, вчинили чи не вчинили певні дії, що є предметом дослідження. Такі пояснення теж надавайте через ЕСЗ.

Пам’ятаєте про принцип «усі бачать усе»? У...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації