Обмін інформацією між аудиторами та замовником під час моніторингу відбувається в електронному вигляді через ЕСЗ. Тож на відміну від інших заходів контролю, зустрічатися із аудитором, який відповідає за проведення моніторингу, не потрібно.
Як за таких обставин правильно взаємодіяти з аудиторами — розберемо далі.
Чому потрібно давати пояснення на звернення аудиторів
Протягом усього строку моніторингу аудитор має право через ЕСЗ запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження. Усі такі запити система оприлюднює автоматично.
Протягом 3 робочих днів з дня оприлюднення запиту аудитора потрібно надати на нього пояснення — також через ЕСЗ.
Можна також у межах строку моніторингу з власної ініціативи надавати пояснення. Приміром, чому ухвалити певне рішення, вчинили чи не вчинили певні дії, що є предметом дослідження. Такі пояснення теж надавайте через ЕСЗ.
Пам’ятаєте про принцип «усі бачать усе»? У...