Навіщо використовують QR-коди на зареєстрованих документах

Уповноважена особа
31 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Для чого та як використовують QR-коди та штрих-коди під час реєстрації документів?

Відповідаємо.

У зв’язку з упровадженням систем електронного документообігу актуальним стає застосування QR-кодів і штрихових кодів (штрих-кодів) під час реєстрації вхідних, вихідних, внутрішніх документів.

QR-коди та штрих-коди за умови правильної організації діловодства, тобто дотримання правил реєстрації документів, їх проходження, формування у справи відповідно до номенклатури справ, дають можливість швидко знайти необхідний документ.

Штрих-код, штриховий код — це спосіб запису даних на документі, що у подальшому зчитуються за допомогою електронного приладу, приміром сканера чи телефону. Виглядає штрих-код як послідовність чорних і білих смуг. Під час створення (генерування) штрих-коду за допомогою системи електронного документообігу кодується інформація про документ.

Шрих-код разом з даними про документ, наприклад назвою установи — автора документа та даними про підписанта, містить реєстраційний інде...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search