Для чого та як використовують QR-коди та штрих-коди під час реєстрації документів?
Відповідаємо.
У зв’язку з упровадженням систем електронного документообігу актуальним стає застосування QR-кодів і штрихових кодів (штрих-кодів) під час реєстрації вхідних, вихідних, внутрішніх документів.
QR-коди та штрих-коди за умови правильної організації діловодства, тобто дотримання правил реєстрації документів, їх проходження, формування у справи відповідно до номенклатури справ, дають можливість швидко знайти необхідний документ.
Штрих-код, штриховий код — це спосіб запису даних на документі, що у подальшому зчитуються за допомогою електронного приладу, приміром сканера чи телефону. Виглядає штрих-код як послідовність чорних і білих смуг. Під час створення (генерування) штрих-коду за допомогою системи електронного документообігу кодується інформація про документ.
Шрих-код разом з даними про документ, наприклад назвою установи — автора документа та даними про підписанта, містить реєстраційний інде...