Як зареєструвати зобов’язання, якщо є помилки в документах про закупівлю

Казначейське обслуговування
1 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Пояснимо, що робити та як зареєструвати зобов’язання за договором, якщо припустилися помилки у річному плані чи звіті про результати проведення процедури закупівлі

user icon
Мирослава Ясинська
консультант з публічних закупівель, Полтава

Не помиляється лише той, хто нічого не робить. В уповноважених осіб (УО) — робота напружена і непередбачувана. Тому можуть траплятися й помилки. Особливо прикро, коли допущені помилки спричиняють проблеми з реєстрацією бюджетних зобов’язань за вже укладеними договорами.

Проконсультуємо, як діяти УО, яка припустилася помилок під час закупівель.

Хто перевіряє помилки в документах перед реєстрацією зобов’язань

Законодавство наділяє органи Казначейства контрольними функціями у сфері публічних закупівель. Коли органи Казначейства їх виконують, керуються Законом № 922 та іншими нормативно-правовими актами, які діють у цій сфері.

Пункт 22 Особливостей визначає, що державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюють відповідно до статті 7 Закону № 922.

Що ж перевіряють казначеї в ЕСЗ, коли реєструють зобов’язання за договором?

Орган Казначейства перш ніж проводити оплату за договором про закупівлю, має перевірити наявність документів, що підтверджують...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації