Як зареєструвати зобов’язання, якщо є помилки в документах про закупівлю

Казначейське обслуговування
1 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Пояснимо, що робити та як зареєструвати зобов’язання за договором, якщо припустилися помилки у річному плані чи звіті про результати проведення процедури закупівлі

user icon
Мирослава Ясинська
консультант з публічних закупівель, Полтава

Не помиляється лише той, хто нічого не робить. В уповноважених осіб (УО) — робота напружена і непередбачувана. Тому можуть траплятися й помилки. Особливо прикро, коли допущені помилки спричиняють проблеми з реєстрацією бюджетних зобов’язань за вже укладеними договорами.

Проконсультуємо, як діяти УО, яка припустилася помилок під час закупівель.

Хто перевіряє помилки в документах перед реєстрацією зобов’язань

Законодавство наділяє органи Казначейства контрольними функціями у сфері публічних закупівель. Коли органи Казначейства їх виконують, керуються Законом № 922 та іншими нормативно-правовими актами, які діють у цій сфері.

Пункт 22 Особливостей визначає, що державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюють відповідно до статті 7 Закону № 922.

Що ж перевіряють казначеї в ЕСЗ, коли реєструють зобов’язання за договором?

Орган Казначейства перш ніж проводити оплату за договором про закупівлю, має перевірити наявність документів, що підтверджують...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search