Не помиляється лише той, хто нічого не робить. В уповноважених осіб (УО) — робота напружена і непередбачувана. Тому можуть траплятися й помилки. Особливо прикро, коли допущені помилки спричиняють проблеми з реєстрацією бюджетних зобов’язань за вже укладеними договорами.
Проконсультуємо, як діяти УО, яка припустилася помилок під час закупівель.
Хто перевіряє помилки в документах перед реєстрацією зобов’язань
Законодавство наділяє органи Казначейства контрольними функціями у сфері публічних закупівель. Коли органи Казначейства їх виконують, керуються Законом № 922 та іншими нормативно-правовими актами, які діють у цій сфері.
Пункт 22 Особливостей визначає, що державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюють відповідно до статті 7 Закону № 922.
Що ж перевіряють казначеї в ЕСЗ, коли реєструють зобов’язання за договором?
Орган Казначейства перш ніж проводити оплату за договором про закупівлю, має перевірити наявність документів, що підтверджують...