Гарантійне технічне обслуговування транспортного засобу: що врахувати під час закупівлі

Закупівля за предметами
28 травня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Як замовнику закупити технічне обслуговування транспортного засобу без порушень і втрати гарантії? Який код ДК обрати, як обґрунтувати відсутність конкуренції та що обов’язково включити в договір? Як передбачити механізм усунення недоліків, якщо послуги надані неякісно? Розбираємо

user icon
Анастасія Пшенична
провідний експерт з публічних закупівель Експертус Держзакупівлі Цифрового видавництва Експертус, Київ

Технічне обслуговування — комплекс операцій чи операція щодо підтримки роботоздатності або справності виробу під час використання за призначенням, зберігання та транспортування.

Гарантійне технічне обслуговування (ГТО) — це комплекс заходів, які проводять для підтримки транспортного засобу (ТЗ) в належному технічному стані протягом гарантійного періоду, визначеного виробником. ГТО включає:

  • регулярні перевірки — планові огляди та діагностику для виявлення можливих несправностей;
  • заміну витратних матеріалів — заміну масла, фільтрів, гальмівних колодок та інших витратних матеріалів;
  • ремонтні роботи — роботи для усунення виявлених несправностей.

Усі роботи виконують відповідно до рекомендацій та стандартів, які встановив виробник транспортного засобу. 

Якими вимогами керуватися 

Для закупівлі замовнику знадобляться нормативно-правові акти:

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search