Як виставити претензію за неякісно надані комунальні послуги

Новинотека
12 травня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Держспоживслужба пояснила, як споживачам комунальних послуг скористатися можливістю захищати свої порушені права доступними правовими методами.

Один із механізмів захисту прав споживачів — складання акта-претензії.

Тож, коли права споживача порушені під час користування сплаченими житлово-комунальними послугами, варто задокументувати порушення і виставити претензію за неякісно надані послуги.

Для цього:

  • споживач письмово звертається до надавача послуг та повідомляє про порушення — рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто, запросивши в канцелярії відмітку про отримання на копії споживача;
  • виконавець комунальної послуги зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг. Крайній строк — протягом 1 доби з моменту отримання претензії споживача;
  • за результатами перевірки складають акт-претензію у двох примірниках. Один — для споживача, другий — для виконавця комунальної послуги / його представника.

Якщо споживач і ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search