Держспоживслужба пояснила, як споживачам комунальних послуг скористатися можливістю захищати свої порушені права доступними правовими методами.
Один із механізмів захисту прав споживачів — складання акта-претензії.
Тож, коли права споживача порушені під час користування сплаченими житлово-комунальними послугами, варто задокументувати порушення і виставити претензію за неякісно надані послуги.
Для цього:
- споживач письмово звертається до надавача послуг та повідомляє про порушення — рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто, запросивши в канцелярії відмітку про отримання на копії споживача;
- виконавець комунальної послуги зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг. Крайній строк — протягом 1 доби з моменту отримання претензії споживача;
- за результатами перевірки складають акт-претензію у двох примірниках. Один — для споживача, другий — для виконавця комунальної послуги / його представника.
Якщо споживач і ...