Казначейство пояснило, що враховувати на етапі реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань.
Органи Казначейства під час реєстрації зобов'язань перевіряють щодо розпорядника бюджетних коштів, зокрема:
- бюджетні асигнування, встановлені кошторисом;
- документи, які підтверджують факт узяття бюджетного зобов'язання та бюджетного фінансового зобов'язання;
- документи щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за законодавством у сфері закупівель;
- дотримання повноважень та обмежень, які вводять законодавчі та інші нормативно-правові акти.
Орган Казначейства до оплати за договорами про закупівлю перевіряє шляхом перегляду в ЕСЗ наявність:
- договору про закупівлю;
- річного плану закупівель;
- звіту про результати проведення процедури закупівлі.
Якщо документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг немає, орган Казначейства не реєструє зобов'язань. У такому випадку він надсилає розпоряднику бюджетних коштів лист з обґрунтуванням причин нереєстрації, підписаний кваліфікованим е...