Казначейство пояснило, що враховувати на етапі реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань.
Органи Казначейства під час реєстрації зобов'язань перевіряють щодо розпорядника бюджетних коштів, зокрема:
- бюджетні асигнування, встановлені кошторисом;
 - документи, які підтверджують факт узяття бюджетного зобов'язання та бюджетного фінансового зобов'язання;
 - документи щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за законодавством у сфері закупівель;
 - дотримання повноважень та обмежень, які вводять законодавчі та інші нормативно-правові акти.
 
Орган Казначейства до оплати за договорами про закупівлю перевіряє шляхом перегляду в ЕСЗ наявність:
- договору про закупівлю;
 - річного плану закупівель;
 - звіту про результати проведення процедури закупівлі.
 
Якщо документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг немає, орган Казначейства не реєструє зобов'язань. У такому випадку він надсилає розпоряднику бюджетних коштів лист з обґрунтуванням причин нереєстрації, підписаний кваліфікованим е...