Розглядаємо ТП учасників під час закупівлі робіт: коли застосовувати механізм «24 годин»

Розгляд тендерної пропозиції
26 лютого 2025 року
|
1 хвилину Читати

Яку інформацію зазначати в повідомленні про усунення невідповідностей, щоб учасник вніс правильні зміни? Чи можна виправити невідповідності в обсягах робіт і матеріалах у кошторисних документах? Які помилки в ТП можна вважати формальними, а які призведуть до відхилення ТП? Що враховувати, коли учасник визначає документи як конфіденційні? Розбираємо на прикладах судових справ

user icon
Олена Степанова
директор ТОВ «СІ БІЗНЕС КОНСАЛТИНГ», консультант з питань публічних/державних закупівель, Одеса

Аудитори збільшили кількість моніторингів закупівель робіт і дедалі частіше виявляють в них порушення. Під контроль потрапляє те, як замовник склав тендерну документацію (ТД) та перевірив тендерні пропозиції (ТП) учасників. Багато уваги аудитори приділяють й так званому механізму 24 годин.

Зупинимося на виправленні невідповідностей в ТП учасників під час закупівлі робіт та проаналізуємо на прикладах, що врахувати замовникам.

Механізм «24 годин» — головні правила

Невідповідності в ТП учасник може виправити через механізм, що визначає пункт 43 Особливостей.  Однак є невідповідності, які за правилами цього ж пункту не виправляють. Щоб розуміти, які саме документи можна виправляти в ТП, звернімося до висновків Верховного Суду (ВС).

Перший — із постанови від 31.05.2024 у справі № 520/7157/22.

Під час розгляду ТП законодавець дозволяє учаснику усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах:

  • які учасник подав у ТП; та/або
  • які вимагали подати умови ТД.

Другий — із постанов...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search