Чи оновлювати положення про УО, якщо змінилося найменування замовника

Уповноважена особа
28 січня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Тетяна Мішта
заступник директора департаменту публічних закупівель, конкурентної політики та гуманітарної сфери Міністерства економіки України, Київ

Чи повинен замовник у разі зміни назви оновлювати положення про уповноважену особу?

Відповідаємо 

Замовник всі внутрішні документи має привести у відповідність до нової назви, яку отримує у зв’язку з перейменуванням. Тобто потрібно відкоригувати назву організації в тих документах, формулюваннях, де вона може фігурувати.

Положення про уповноважену особу замовник розробляє, зокрема, на основі Примірного положення про уповноважену особу, затвердженого наказом Мінекономіки від 08.06.2021 № 40.

Якщо у зв'язку з перейменуванням організації змінюється зміст внутрішніх документів, зокрема положення про уповноважену особу, очевидно, що його треба переглянути. Якщо ж назва організації не фігурує у положенні про уповноважену особу, його зміст не змінюється, то й оновлювати положення не потрібно.

 

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search