Чи повинен замовник у разі зміни назви оновлювати положення про уповноважену особу?
Відповідаємо
Замовник всі внутрішні документи має привести у відповідність до нової назви, яку отримує у зв’язку з перейменуванням. Тобто потрібно відкоригувати назву організації в тих документах, формулюваннях, де вона може фігурувати.
Положення про уповноважену особу замовник розробляє, зокрема, на основі Примірного положення про уповноважену особу, затвердженого наказом Мінекономіки від 08.06.2021 № 40.
Якщо у зв'язку з перейменуванням організації змінюється зміст внутрішніх документів, зокрема положення про уповноважену особу, очевидно, що його треба переглянути. Якщо ж назва організації не фігурує у положенні про уповноважену особу, його зміст не змінюється, то й оновлювати положення не потрібно.