Я Діна Волинець, мені 36. У сфері організаційного розвитку вже 16 років. Працювала в міжнародних організаціях і приватних компаніях, запускала два бізнеси, зараз вже є власницею третього, а ще маю двох дітей і два вигорання за плечима. Я з Ірпеня, пів року провела в Польщі й уже півтора живу у Львові. Про все це я розповідаю в себе в інстаграмі, і запитання, яке мені найчастіше прилітає в директ: «Як ти все встигаєш?».
Коли мене попросили написати статтю про те, як усе встигати, я дала завдання штучному інтелекту накидати мені структуру, щоб оптимізувати процес. Ось що він запропонував.
1. Вступ:
• чому управління часом є важливим;
• значення ефективного розподілу часу для успішної кар’єри.
2. Аналіз часу:
• оцінка поточного використання часу;
• виявлення найбільш часовитратних завдань і перешкод.
3. Планування та пріоритизація:
• як структурувати робочий день для максимальної продуктивності;
• техніки планування — матриця Ейзенхауера, метод Pomodoro та інші.
4. Деякі корисні інструменти: до...