Калькуляція — документ із розрахунком витрат у гривнях на надання певної послуги. Законодавство та НП(С)БО не містять ані унормованої форми калькуляції, ані орієнтирів, як скласти її. Маємо лише висновки Мінфіну й Верховного Суду України, що калькуляція не є первинним документом у розумінні Закону про бухоблік. Натомість вона — елемент управлінського обліку. А цю систему документації підприємства створюють самостійно (ч. 5. ст. 8 Закону про бухоблік).
Отже, ЗОЗ самотужки розробляють і затверджують форми калькуляцій. Наш зразок полегшить цю роботу.
Рекомендуємо включити до калькуляції реквізити: об’єкт витрат, центр витрат, калькуляційна одиниця, шифр рядка, статті витрат, суми витрат, підпис укладача, підпис особи, яка перевірила калькуляцію.
Долучайте до калькуляцій додатки: акти контрольних замірів витрат (пально-мастильних матеріалів, лікарських засобів, медичних виробів), акти хронометражу, розрахунки, допоміжні таблиці на підтвердження розрахунків.
За яких умов переглядати й оновл...