Електронний документообіг та електронні документи дедалі частіше використовують у господарській діяльності підприємства, організації, установи, державні органи та органи місцевого самоврядування. Тож уповноважена особа (УО) має розібратися із електронними підписами, їх видами та законодавчими вимогами, що дозволяють їх використовувати. Адже неправильний вид підпису може призвести як до проблем із відхиленням тендерної пропозиції (ТП) учасника, так і до порушення законодавчих вимог в цілому.
Проаналізуємо, як діяти правильно.
Чим різняться КЕП і УЕП
Електронний підпис — це електронні дані, які додають до інших електронних даних або логічно з ними пов’язують. Підписувач використовує їх як підпис (п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155).
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155).
Удосконалений ...