КЕП чи УЕП: який підпис використовувати в публічних закупівлях

Уповноважена особа
28 листопада 2024 року
|
1 хвилину Читати

Сумніваєтеся, який підпис мають використовувати учасники під час подання тендерних пропозицій? У статті розберемо, чим відрізняються КЕП та УЕП, хто та коли їх може використовувати. Знатимете, який підпис потрібно накладати, щоб розмістити інформацію в ЕСЗ, та які вимоги щодо електронного підпису варто встановлювати до учасників

user icon
Діана Зозуля
фахівець з публічних закупівель, Київ

Електронний документообіг та електронні документи дедалі частіше використовують у господарській діяльності підприємства, організації, установи, державні органи та органи місцевого самоврядування. Тож уповноважена особа (УО) має розібратися із електронними підписами, їх видами та законодавчими вимогами, що дозволяють їх використовувати. Адже неправильний вид підпису може призвести як до проблем із відхиленням тендерної пропозиції (ТП) учасника, так і до порушення законодавчих вимог в цілому.

Проаналізуємо, як діяти правильно.

Чим різняться КЕП і УЕП

Електронний підпис — це електронні дані, які додають до інших електронних даних або логічно з ними пов’язують. Підписувач використовує їх як підпис (п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155).

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону № 2155).

Удосконалений ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search