Часто працівники залишаються без гарних інструментів для роботи тому, що не знають, як правильно сформулювати потребу, щоб керівник зрозумів.
Я комунікую з керівниками різних рівнів і нерідко бачу здивування в їхніх очах, коли озвучую базові потреби працівників їм особисто. Керівники здебільшого думають, що за закритими дверима кабінету все відбувається само собою — «воно там якось працює, і добре». Але може бути й недобре, адже по допомогу працівники звертаються тоді, коли самостійно розв’язати робочу ситуацію вже несила.
А тепер — до справи! Тримайте настанови, як правильно попросити, щоб не відмовили.
Проаналізуйте потреби та цілі
Насамперед чітко й конкретно сформулюйте свої потреби. Керівники не витрачатимуть часу на те, чого вони не розуміють.
Зазвичай керівники:
- думають про компанію в довгостроковій перспективі;
- мають детальний і чіткий план своїх дій і бюджет на них;
- розуміють, що потреби є, і вони зростають.
Тому ваша потреба має відповідати, або хоч здаватися такою, що відп...