Коли відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі — неправомірне

Проведення закупівель
6 листопада 2024 року
|
1 хвилину Читати

За яких підстав пропозицію учасника спрощеної закупівлі обов’язково відхиляє державний замовник? На що звертають увагу аудитори під час моніторингу спрощеної закупівлі в частині відхилення пропозиції учасника? Як не допустити порушення? Розбираємо

user icon
Анастасія Пшенична
провідний експерт з публічних закупівель Експертус Держзакупівлі, Київ

Спрощені закупівлі для потреб оборони вже потрапляють під моніторинг Держаудитслужби. До прикладу — закупівля державним замовником квадрокоптерів (№ UA-2024-08-22-008397-a).

Спрощену закупівлю УО проводила відповідно до вимог статті 14 Закону № 922 та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275 (далі — Особливості № 1275).

Аудитори під час моніторингу досліджували, зокрема, чи правомірно уповноважена особа (УО) державного замовника відхилила найбільш економічно вигідну пропозицію учасника спрощеної закупівлі.

Проаналізуємо, на що в частині відхилення пропозиції учасника звернули увагу аудитори та як мав діяти державний замовник.

Які дії державному замовнику довелося пояснювати

Для участі у спрощеній закупівлі, яка потрапила під моніторинг, пропозиції подали три учасники. Пропозицію учасника, яку ЕСЗ визначила найбільш економічно вигідною, УО  відхилила рішенням від 08.09.2024.

Аудитори ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації