Спрощені закупівлі для потреб оборони вже потрапляють під моніторинг Держаудитслужби. До прикладу — закупівля державним замовником квадрокоптерів (№ UA-2024-08-22-008397-a).
Спрощену закупівлю УО проводила відповідно до вимог статті 14 Закону № 922 та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275 (далі — Особливості № 1275).
Аудитори під час моніторингу досліджували, зокрема, чи правомірно уповноважена особа (УО) державного замовника відхилила найбільш економічно вигідну пропозицію учасника спрощеної закупівлі.
Проаналізуємо, на що в частині відхилення пропозиції учасника звернули увагу аудитори та як мав діяти державний замовник.
Які дії державному замовнику довелося пояснювати
Для участі у спрощеній закупівлі, яка потрапила під моніторинг, пропозиції подали три учасники. Пропозицію учасника, яку ЕСЗ визначила найбільш економічно вигідною, УО відхилила рішенням від 08.09.2024.
Аудитори ...