Коли відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі — неправомірне

Проведення закупівель
6 листопада 2024 року
|
1 хвилину Читати

За яких підстав пропозицію учасника спрощеної закупівлі обов’язково відхиляє державний замовник? На що звертають увагу аудитори під час моніторингу спрощеної закупівлі в частині відхилення пропозиції учасника? Як не допустити порушення? Розбираємо

user icon
Анастасія Пшенична
провідний експерт з публічних закупівель Експертус Держзакупівлі Цифрового видавництва Експертус, Київ

Спрощені закупівлі для потреб оборони вже потрапляють під моніторинг Держаудитслужби. До прикладу — закупівля державним замовником квадрокоптерів (№ UA-2024-08-22-008397-a).

Спрощену закупівлю УО проводила відповідно до вимог статті 14 Закону № 922 та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275 (далі — Особливості № 1275).

Аудитори під час моніторингу досліджували, зокрема, чи правомірно уповноважена особа (УО) державного замовника відхилила найбільш економічно вигідну пропозицію учасника спрощеної закупівлі.

Проаналізуємо, на що в частині відхилення пропозиції учасника звернули увагу аудитори та як мав діяти державний замовник.

Які дії державному замовнику довелося пояснювати

Для участі у спрощеній закупівлі, яка потрапила під моніторинг, пропозиції подали три учасники. Пропозицію учасника, яку ЕСЗ визначила найбільш економічно вигідною, УО  відхилила рішенням від 08.09.2024.

Аудитори ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search