Prozorro Market стає дедалі популярнішим інструментом серед замовників, і на це є кілька причин. Наприклад: затверджені переліки для окремих продуктів харчування та медичної продукції, які обов’язково потрібно закуповувати через каталог; субвенція для закладів освіти, які закуповують товари також через Market.
Свою роль зіграли й переваги закупівель в Prozorro Market — коли замовники їх відчули і оцінили, то самі перевели частину закупівель на платформу. Нещодавно одна з наших уповноважених осіб зазначила: «Оголосила закупівлю електроенергії на мільйон за 5 хвилин — хіба це не очевидний прогрес?».
Разом із популярністю інструменту зросли вимоги до того, щоб його було зручно використовувати. У цій статті ми зібрали всі вдосконалення, які реалізували за побажаннями замовників, що працюють на нашому майданчику. Це:
- автоматична прив'язка плану до закупівлі;
- розширений пошук;
- ціни на фармацевтичну продукцію;
- реєстр обраних товарів;
- автоматичне розгрупування товарів в кошику;
- автоматизація...