Чи обов'язково в оголошенні до спрощеної закупівлі потрібно писати про аналог чи еквівалент? Як бути, коли замовнику потрібно отримати товар конкретної марки?
Відповідаємо
У спрощеній закупівлі передбачати надання аналогів та/або еквівалентів не обов’язково.
В окремо завантажених файлах до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в ЕСЗ замовник заначає вимоги до предмета закупівлі.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників (абзац 2 частини 4 статті 14 Закону № 922).
Тобто зазначати інформацію про аналоги та/або еквіваленти, які він приймає у пропозиціях учасників, — право, а не обов’язок замовника.
Тому замовник під час спрощеної закупівлі може вказати у вимогах до предмета закупівлі посилання на конкретну торгове...