Ситуація
Замовник обмінюється з контрагентом електронними документами та підписує їх електронним цифровим підписом. Однак у договорі передбачили обмін лише документами в паперовій формі. Які є ризики?
Рішення
Можливість використовувати електронні документи потрібно обов’язково передбачити в договорі. Підкажемо, як діяти, щоб не наразитися на ризики.
Законодавчі підстави
Можливість обмінюватися електронними документами (далі — е-документи) передбачає стаття 207 Цивільного кодексу України (ЦК).
Якщо бажаєте використовувати е-документи, обов’язково зазначте це в договорі з контрагентом. При цьому обидві сторони договору мають погодити таку можливість.
Наприклад, замовник під час укладання договору наполягає, щоб вся документація, яку сторони складають під час виконання своїх зобов’язань, була саме в паперовій формі. У цьому разі постачальник має погодитися з його вимогою. Інакше договір вважатимуть таким, що його не уклали. Адже одним із принципів господарських правовідносин є рівн...