Що передбачити в договорі для обміну електронними документами

Оприлюднення інформації
9 вересня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Константинова
юрист-експерт із податкового обліку Експертус Головбух Цифрового видавництва Експертус, Київ

Ситуація 

Замовник обмінюється з контрагентом електронними документами та підписує їх електронним цифровим підписом. Однак у договорі передбачили обмін лише документами в паперовій формі. Які є ризики? 

Рішення

Можливість використовувати електронні документи потрібно обов’язково передбачити в договорі. Підкажемо, як діяти, щоб не наразитися на ризики. 

Законодавчі підстави 

Можливість обмінюватися електронними документами (далі — е-документи) передбачає стаття 207 Цивільного кодексу України (ЦК).  

Якщо бажаєте використовувати е-документи, обов’язково зазначте це в договорі з контрагентом. При цьому обидві сторони договору мають погодити таку можливість. 

Наприклад, замовник під час укладання договору наполягає, щоб вся документація, яку сторони складають під час виконання своїх зобов’язань, була саме в паперовій формі. У цьому разі постачальник має погодитися з його вимогою. Інакше договір вважатимуть таким, що його не уклали. Адже одним із принципів господарських правовідносин є рівн...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search