Ми знаємо: якщо придбали неякісну праску чи смартфон у магазині, що одразу вийшов з ладу, то маємо право протягом кількох місяців звернутися до продавця з вимогою про безкоштовний ремонт чи заміну неякісного товару. Адже як споживачів нас захищає Закон України «Про захист прав споживачів» 12.05.1991 № 1023-XII (далі — Закон № 1023). Якщо ж продавець відмовляється відновлювати телефон протягом гарантійного строку, ми можемо поскаржитися до Держпродспоживслужби чи навіть звернутися до суду за захистом своїх прав.
Чи так само все в публічних закупівлях? Нумо розбиратися.
На які норми зважати
Закон зобов’язує замовника викладати проєкт договору про закупівлю, коли він оголошує відкриті торги чи спрощену закупівлю. Законодавець залишає на розсуд замовника, що саме включати до такого договору. Та попри це, замовник має укласти договір відповідно до норм ЦК та ГК (ч. 1 ст. 41 Закону № 922).
Зазвичай ми хочемо убезпечити себе від додаткових витрат на обслуговування чи неякісної техніки, яка шв...