Вимога щодо відповідності даних в закупівлі — одна з основних, яку мають дотримувати як замовники, так і учасники. Якщо виявили невідповідність — за можливості її слід усунути. Адже у разі такої невідповідності органи Казначейства можуть застосувати до замовника заходи впливу за порушення бюджетного законодавства.
На практиці, коли уповноважена особа замовника проводить закупівлю, вона може помітити невідповідність у назві предмета закупівлі, зазначеній в окремих документах. Скажімо, у річному плані, в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації. В такому разі доводиться вирішувати — відміняти торги чи усувати розбіжності, тобто виправляти помилку. Для правильного рішення й знадобиться ця стаття. Далі розберемо:
- чому назва предмета закупівлі має бути однаковою в усіх документах щодо закупівлі;
- як не допустити невідповідності в назві предмета закупівлі, якщо формуєте багато пов’язаних документів;
- що робити, якщо виявили невідповідність;
- чому не можна змінити н...