Предмет закупівлі в оголошенні та договорі про закупівлю — різний: чи можливо

Передумови закупівлі
25 липня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Чи може назва предмет закупівлі в оголошенні та тендерній документації чи договорі про закупівлю не збігатися? Як вийти з такої ситуації? Пояснюємо

user icon
Олена Киричок
консультант з публічних закупівель, експерт в бюджетній сфері, Київ

Вимога щодо відповідності даних в закупівлі — одна з основних, яку мають дотримувати як замовники, так і учасники. Якщо виявили невідповідність — за можливості її слід усунути. Адже у разі такої невідповідності органи Казначейства можуть застосувати до замовника заходи впливу за порушення бюджетного законодавства. 

На практиці, коли уповноважена особа замовника проводить закупівлю, вона може помітити невідповідність у назві предмета закупівлі, зазначеній в окремих документах. Скажімо, у річному плані, в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації. В такому разі доводиться вирішувати — відміняти торги чи усувати розбіжності, тобто виправляти помилку. Для правильного рішення й знадобиться ця стаття. Далі розберемо:

  • чому назва предмета закупівлі має бути однаковою в усіх документах щодо закупівлі;
  • як не допустити невідповідності в назві предмета закупівлі, якщо формуєте багато пов’язаних документів;
  • що робити, якщо виявили невідповідність;
  • чому не можна змінити н...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search