Закупівлі медичних виробів в Prozorro Market: 4 проблеми та їх рішення

Закупівля за предметами
18 липня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Які медичні вироби потрібно закуповувати лише через запит пропозицій постачальників та кому? Коли обирати профіль товару з характеристиками, передбаченими адміністратором, а коли їх можна формувати самостійно? Як створити в електронному каталозі динамічний профіль товару? Як бути, коли не можна сформувати назву предмета закупівлі за встановленими вимогами? Як уникнути ризику постачання товару, що має інші характеристики ніж потрібно? Що передбачити в умовах проєкту договору? Як розв'язати проблему з розбіжностями в одиницях виміру – що в каталозі і що потрібні замовнику? Відповідаємо

user icon
Олена Костенко
юрист Юридичної фірми «Світ права»

Запит пропозицій постачальників — альтернативний спосіб закупівлі товарів, який поряд з основним і звичним усім замовникам видом закупівлі у формі відкритих торгів передбачають Особливості. Проте для певного кола замовників йдеться все ж таки не про альтернативу, а про обов’язок.

Розберемо, які права і обов’язки встановлені для замовників в частині закупівель медичних виробів із використанням електронного каталогу. А також допоможемо розв'язати чотири проблеми, які виникають під час закупівель медичних виробів із застосуванням ЗПП. Зокрема, через те, що в Prozorro Market:

  • не передбачена можливість створити правильну назву предмета закупівлі;
  • занадто уніфіковані параметри і замовник ризикує отримати товар не з тими характеристиками, що йому потрібні;
  • не завжди є потрібний «обов’язковий» товар у профілі;
  • є розбіжності в одиницях виміру.
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search