Запит пропозицій постачальників — альтернативний спосіб закупівлі товарів, який поряд з основним і звичним усім замовникам видом закупівлі у формі відкритих торгів передбачають Особливості. Проте для певного кола замовників йдеться все ж таки не про альтернативу, а про обов’язок.
Розберемо, які права і обов’язки встановлені для замовників в частині закупівель медичних виробів із використанням електронного каталогу. А також допоможемо розв'язати чотири проблеми, які виникають під час закупівель медичних виробів із застосуванням ЗПП. Зокрема, через те, що в Prozorro Market:
- не передбачена можливість створити правильну назву предмета закупівлі;
- занадто уніфіковані параметри і замовник ризикує отримати товар не з тими характеристиками, що йому потрібні;
- не завжди є потрібний «обов’язковий» товар у профілі;
- є розбіжності в одиницях виміру.