Нова система «Банкрутство та неплатоспроможність»: як перевіряти учасників

Тендерна документація
15 липня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Нова система від Мін’юсту має спростити замовникам завдання перевіряти постачальників на банкрутство. Однак наразі лиш додає замовникам проблем. Тож допоможемо їх розв’язати — розберемося в суперечливих нормах та рекомендаціях і підкажемо: що робити, поки система не запрацює в задуманому зручному режимі

user icon
Ніна Абаімова
експерт з публічних закупівель, консультант, Київ

Одним з ключових аспектів публічних закупівель є перевірка надійності та платоспроможності постачальників. З впровадженням нової автоматизованої системи Мін’юсту «Банкрутство та неплатоспроможність» (далі — АСБН) змінився порядок перевірки стану банкрутства постачальників. Проте впровадження цієї системи викликало певні проблеми, зокрема обмежений доступ до інформації для замовників. А це ускладнює перевірку учасників під час тендерів.

Розглянемо детально нинішню ситуацію з перевіркою постачальників і нормативним регулюванням, проаналізуємо роз’яснення Мінекономіки щодо цього, а також запропонуємо можливі шляхи розв’язати проблеми.

Що змінилося в нормативному регулюванні

Замовникам доводиться перевіряти, чи не визнали учасника процедури закупівлі банкрутом та чи не відкрили стосовно нього ліквідаційну процедуру. Адже за таких обставин замовник зобов’язаний відмовити в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію:

Цитата

Замовник приймає рішення про відмову учаснику ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search