Перевірка та моніторинг закупівель: у чому відмінності та як оскаржити результати

Контроль і відповідальність
11 липня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Який порядок проведення перевірки закупівель? Що врахувати в діях аудиторів під час моніторингу закупівель? Як діяти замовнику, щоб захистити свої інтереси? Пояснюємо за допомогою таблиць з етапами проведення моніторингу та перевірки і прикладами оскарження результатів контролю

user icon
Катерина Чучаліна
експерт, адвокат зі спорів з органами контролю, консультант із закупівель, Рівне

Основні засади фінансового контролю встановлює Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (далі — Закон № 2939). Для контролю за сферою публічних закупівель він передбачає:

  • моніторинг закупівлі в порядку, встановленому Законом № 922;
  • перевірку закупівель.

Також контроль може бути здійснено під час державного фінансового аудиту та інспектування.

Моніторинг та перевірка стосуються лише здійснення закупівлі. А під час фінансового аудиту та інспектування коло питань для перевірки ширше.

Тож зосередимося саме на моніторингу та перевірці закупівель. А різницю між ними проілюструємо в Таблиці 1.

Таблиця 1

Відмінності моніторингу та перевірки

Особливості

Моніторинг

Перевірка

Місце

За місцезнаходженням органу Держаудитслужби

За місцезнаходженням замовника

Предмет

Конкретна закупівля

Може бути як конкретна, так і декілька закупівель

Строк

Не більше ніж 15 робочих днів

Не більше ніж 20 робочих...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search