Як подати скаргу на постачальника в Prozorro Market

Проведення закупівель
5 червня 2024 року
|
1 хвилину Читати

У яких випадках та як замовник може поскаржитися на постачальника в Prozorro Market? Чому варто звертатися, якщо на оголошений запит прийшов недоброчесний постачальник? Відповідаємо

user icon
Анастасія Пшенична
провідний експерт з публічних закупівель Експертус Держзакупівлі, Київ

Буває, що постачальник не дотримує правил роботи в електронному каталозі Prozorro Market та алгоритму, за яким має діяти на вимогу Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою КМУ від 14.09.2020 № 822 (далі — Порядок № 822).

Якщо замовник натрапляє на такого недоброчесного постачальника, він може повідомити про це централізований закупівельній організації (ЦЗО) — адміністратору електронного каталогу. Розберемо, як діяти.

Коли можна звертатися

Порядок № 822 передбачає можливість звернутися до адміністратора каталогу у випадку, коли постачальник не підписав договір на умовах, які замовник зазначив у запиті пропозицій постачальників. Замовник може подати звернення з інформацією про таке порушення через ЕСЗ до адміністратора (п. 49 Порядку № 822).

Адміністратори майданчиків також передбачають право замовника поскаржитися на постачальника, зокрема, якщо пропонований ним товар або його остаточна ціна не відповідають заявленим на Prozorro Market.

До кого ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації