Як подати скаргу на постачальника в Prozorro Market

Проведення закупівель
5 червня 2024 року
|
1 хвилину Читати

У яких випадках та як замовник може поскаржитися на постачальника в Prozorro Market? Чому варто звертатися, якщо на оголошений запит прийшов недоброчесний постачальник? Відповідаємо

user icon
Анастасія Пшенична
провідний експерт з публічних закупівель Експертус Держзакупівлі Цифрового видавництва Експертус, Київ

Буває, що постачальник не дотримує правил роботи в електронному каталозі Prozorro Market та алгоритму, за яким має діяти на вимогу Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою КМУ від 14.09.2020 № 822 (далі — Порядок № 822).

Якщо замовник натрапляє на такого недоброчесного постачальника, він може повідомити про це централізований закупівельній організації (ЦЗО) — адміністратору електронного каталогу. Розберемо, як діяти.

Коли можна звертатися

Порядок № 822 передбачає можливість звернутися до адміністратора каталогу у випадку, коли постачальник не підписав договір на умовах, які замовник зазначив у запиті пропозицій постачальників. Замовник може подати звернення з інформацією про таке порушення через ЕСЗ до адміністратора (п. 49 Порядку № 822).

Адміністратори майданчиків також передбачають право замовника поскаржитися на постачальника, зокрема, якщо пропонований ним товар або його остаточна ціна не відповідають заявленим на Prozorro Market.

До кого ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search