Замовник технічно не міг надати відповіді на звернення вчасно: чи буде це порушенням

Звернення учасників
20 травня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Тетяна Колісник
керівник консультаційної групи Експертус Держзакупівлі Цифрового видавництва Експертус, консультант з питань публічних/державних закупівель, Київ

Учасник відкритих торгів на 4 день після оприлюднення рішення замовника надав через електронний майданчик вимогу/скаргу до замовника про неправомірне, на його думку, відхилення тендерної пропозиції. Протягом 5-го дня замовник готував відповідь на таку вимогу/скаргу, а на 6-й день намагався розмістити її через електронний кабінет, вважаючи, що термін відповіді на таку скаргу 3 календарних дні.  Проте о 0 год 11 хв 6-го дня від ЕСЗ надійшло повідомлення про те, що статус процедури автоматично змінився  на «завершену». Відповідно, спроби замовника розмістити відповідь не мали успіху. До АМКУ учасник не звертався. Що має зробити замовник у такій ситуації, чи встановлено термін відповіді на скаргу/вимогу учасника до замовника? Чи вважається ненадання відповіді замовником через технічну неможливість розміщення її на майданчику порушенням?

Відповідаємо.

Замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику. Якщо ж не надав – допустив порушення. Пояснимо докладно.

У разі коли учасник процедури закуп...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search