Учасник відкритих торгів на 4 день після оприлюднення рішення замовника надав через електронний майданчик вимогу/скаргу до замовника про неправомірне, на його думку, відхилення тендерної пропозиції. Протягом 5-го дня замовник готував відповідь на таку вимогу/скаргу, а на 6-й день намагався розмістити її через електронний кабінет, вважаючи, що термін відповіді на таку скаргу 3 календарних дні. Проте о 0 год 11 хв 6-го дня від ЕСЗ надійшло повідомлення про те, що статус процедури автоматично змінився на «завершену». Відповідно, спроби замовника розмістити відповідь не мали успіху. До АМКУ учасник не звертався. Що має зробити замовник у такій ситуації, чи встановлено термін відповіді на скаргу/вимогу учасника до замовника? Чи вважається ненадання відповіді замовником через технічну неможливість розміщення її на майданчику порушенням?
Відповідаємо.
Замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику. Якщо ж не надав – допустив порушення. Пояснимо докладно.
У разі коли учасник процедури закуп...