Ситуація.
У замовника — невідкладна потреба, але розпочату процедуру закупівлі учасник оскаржив. У період, коли скарга учасника потрапляє на розгляд до Органу оскарження, ЕСЗ автоматично блокує процедуру закупівлі. Вона переходить в статус «Наявні скарги без рішення». Допоможіть зрозуміти, коли замовник зможе задовольнити свою потребу, — зорієнтуйте, які терміни розгляду прийнятої скарги органом оскарження?
Рішення.
Зазвичай строк розгляду скарги Органом оскарження становить сім робочих днів з дати прийняття скарги до розгляду.
Датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель (п. 65 Особливостей).
Строк розгляду скарги Орган оскарження може аргументовано продовжити — до 12 робочих днів
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Ані Закон № 922, ані Особливості не містять переліку обставин, за якими Орган оскарження може аргументувати необ...