Строки розгляду прийнятої скарги Комісії АМКУ

Контроль і відповідальність
15 травня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Анастасія Пшенична
провідний експерт з публічних закупівель Експертус Держзакупівлі Цифрового видавництва Експертус, Київ

Ситуація.

У замовника — невідкладна потреба, але розпочату процедуру закупівлі учасник оскаржив. У період, коли скарга учасника потрапляє на розгляд до Органу оскарження, ЕСЗ автоматично блокує процедуру закупівлі. Вона переходить в статус «Наявні скарги без рішення». Допоможіть зрозуміти, коли замовник зможе задовольнити свою потребу, — зорієнтуйте, які терміни розгляду прийнятої скарги органом оскарження?

Рішення.

Зазвичай строк розгляду скарги Органом оскарження становить сім робочих днів з дати прийняття скарги до розгляду.

Датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель (п. 65 Особливостей).

Зверніть увагу

Строк розгляду скарги Орган оскарження може аргументовано продовжити — до 12 робочих днів

Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Ані Закон № 922, ані Особливості не містять переліку обставин, за якими Орган оскарження може аргументувати необ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search