Оформлення документів для реконструкції покрівлі

Закупівля за предметами
9 травня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Пояснимо, як оформити наказ керівника замовника про затвердження проєктної документації, план фінансування та первинні документи

user icon
Алла Рейман
начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності — головний бухгалтер управління комунальної інфраструктури департаменту інфраструктури міста Хмельницької міської ради, Хмельницький

Ситуація.

Замовник має пошкоджений дах адмінбудівлі. Керівник ухвалив рішення залучити комісію, щоб оцінити масштаб руйнувань. Висновок комісії — покрівлю треба реконструювати. Які документи оформити установі, кому їх подати та як підготуватися до закупівлі реконструкції?

Рішення.

Підтвердні документи, які потрібні оформити замовнику, щоб зареєструвати бюджетні зобов’язання та провести платежі, визначають Методичні рекомендації щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань та проведення платежів, затверджені наказом Казначейства від 19.07.2019 № 213.

Однак те, як документально оформити роботи з реконструкції, залежить:

  • від виду робіт;
  • складності;
  • обсягу;
  • способу виконання;
  • порядку розрахунків.

Вид запланованих робіт визначає керівник — це будуть роботи, які або підтримають об’єкт у робочому стані, або збільшать його корисність.

Створюємо комісію, щоб обґрунтувати потребу

Щоб виконати роботи із реконструкції даху, залучіть експертну комісію. Вона надасть те...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search