Замовник купує товар для пожежної сигналізації охоронної на суму 70 тис. грн. Як в специфікації зазначати товар та послугу? Укладати один договір чи розділяти на два договори? Як в бухоблік вносити — за КЕКВ 2210 чи 2240?
Відповідаємо
Замовники проводять закупівлю, укладають договори, проводять платежі на підставі та відповідно до бюджетних призначень, затверджених кошторисом. У кошторисі напрями видатків визначені за кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ).
Придбання товарів здійснюють за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар», а послуг — за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» (п. 2.2.1 та п. 2.2.4 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333). За КЕКВ 2240, зокрема, передбачена оплата послуг з монтажу й установки охоронної та пожежної сигналізації.
Замовник може провести оплату видатків за КЕКВ 2210 лише для придбання товару, наприклад, обладнання, необхідного для встановле...