Як безпечно обмінюватися електронними документами

Уповноважена особа
1 травня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Правильно діятимете, щоб ваші електронні повідомлення вважали належно створеними, відправленими та отриманими. Знатимете, коли можна надсилати електронні запити до держорганів та як фіксувати направлення та отримання. А також — які умови щодо порядку електронного листування, направлення інформації та документів прописати в договорі, щоб убезпечитися від недоброчесного контрагента. Приклади із судової практики допоможуть уникнути помилок

user icon
Катерина Чучаліна
експерт, адвокат зі спорів з органами контролю, консультант із закупівель, Рівне

Завдяки системі електронної взаємодії замовники, органи державної влади, органи місцевого самоврядування та суб’єкти господарювання безпечно обмінюються інформацією через інтернет, між своїми інформаційними системами. Розглянемо моменти, важливі для замовників.

Як створювати документи

Електронний документ — документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Він може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму (ст. 5 Закону № 851).

Візуальна форма подання електронного документа — це відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для сприймання його змісту людиною.

Ідентифікаторами електронного документа є:

  • електронний підпис — ідентифікує автора електронного документа;
  • електронна печатка — підтверджує достовірність походження та цілісність електронного документа.

Створення електронного документа завершується накладанням електронног...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search