Новації в реєстрації бюджетних зобов’язань після змін у Порядку № 309 — у трьох таблицях

Казначейське обслуговування
30 квітня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Пояснюємо, які зміни внесли до порядку реєстрації зобов’язань в органах Казначейства та як після змін зареєструвати зобов’язання за укладеними договорами

user icon
Мирослава Ясинська
консультант з публічних закупівель, Полтава

Органи Казначейства реєструють та беруть на облік бюджетні зобов’язання відповідно до Бюджетного кодексу України (БК) та Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309 (далі —  Порядок № 309).

Зміни до звичного замовникам порядку реєстрації зобов’язань днями вніс наказ Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» від 08.04.2024 № 185 (далі —  Наказ № 185). Розглянемо ці зміни разом та визначимо, що в майбутньому мають враховувати замовники.

Чи набули чинності зміни

Наказ № 185 зареєстрований в Мін’юсті 23.04.2024 за № 589/41934, на сайті Мінфіну його оприлюднили 25.04.2024.

У тексті Наказу № 185 визначено, що він набирає чинності з дня його офіційного опублікування (п. 3...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search