Сьогодні дедалі більше замовників для закупівлі товарів оголошують запит пропозицій постачальників (ЗПП). Передусім позитивна динаміка пов’язана з тим, що додатки 1 та 2 до Особливостей передбачають список товарів, закупівлю яких замовників зобов’язали проводити з використанням електронного каталогу. Однак, є й інші причини.
Обирати електронний каталог спонукають, зокрема, менші зусилля на закупівлю. Адже замовнику:
- не потрібно готувати тендерної документації;
- не потрібно перевіряти документи тендерної пропозиції — учасники не подають жодних документів, лише зазначають ціну;
- не надходять запитання, вимоги, скарги від потенційних учасників, тож не потрібно й давати відповіді на них, стежити за строками.
До того ж під час закупівлі в електронному каталозі формується вища конкуренція та економія коштів порівняно з відкритими торгами. А строки — коротші.
Окреслений перелік переваг закупівлі в електронному каталозі можна продовжувати. Тож інтерес до такого способу закупівель цілком зрозум...