Як правильно вітатися й прощатися під час ділового спілкування

Корисно та цікаво
1 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати

З’ясуйте, якими етикетними формулами вітання, звертання і прощання послуговуватися, щоб ділова комунікація була приємною та ефективною

user icon
Юлія Полтавець
редактор, кандидат філологічних наук, доцент, Київ

Від перших слів залежить результативність спілкування, а від останніх — можливість і якість подальших взаємодій. Для того щоб порозумітися зі співрозмовником, важливо правильно привітатися, звернутися і попрощатися. Етикетні формули в усіх трьох випадках відрізнятимуться. Обираючи, пам’ятайте: ввічливість породжує ввічливість.

Вітання — так правильно українською

Здавалося б, що складного у вітанні? А виявляється, й у ньому може бути заковика. Часто чуємо дві форми вітання:

  • «Добрий день» і «Доброго дня»;
  • «Добрий вечір» і «Доброго вечора».

Як правильно? Можливо, і так, і так? Навіть серед мовознавців немає єдиної думки щодо цього питання, але нормативними вважаються форми «Добрий день!» і «Добрий вечір!», але «Доброго ранку!»

Зверніть увагу

Традиційні форми вітання такі: Доброго ранку! Добрий день! Добрий вечір!

У мережевому спілкуванні, зокрема в листуванні, узвичаєний російський вислів «Доброго времени суток» у жодному разі не перекладайте на кшталт «Доброго часу доби!» чи...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search