Google Документи — аналог Microsoft Word. Цей сервіс безплатний. Для того щоб у ньому працювати, знадобляться обліковий запис Google та інтернет.
Немає облікового запису? Не біда! Створіть його за кілька хвилин. Для цього:
- відкрийте стартову сторінку пошуковика Google;
- натисніть «Увійти» у правому верхньому кутку екрана;
- натисніть «Створити обліковий запис» та введіть персональні дані.
На Google Диску автоматично зберігатимуться зміни в документах. Перевага роботи з Google Документами — доступ до них із будь-яких пристроїв. Також зможете працювати над документами спільно з колегами.
Можливості сервісу Google Документи можна розширити доповненнями, як-от:
- «LanguageTool»;
- «OpenHere»;
- «Docs Paragraph Translate» тощо.
Як їх застосовувати, щоб полегшити роботу з документами, — далі в консультації.
Додайте доповнення
Насамперед створіть новий документ, у якому працюватимете. Скористайтеся одним із двох способів:
- перейдіть за посиланням docs.google.com, натисніть
у нижньому правому кутк...