Предмет закупівлі та його обсяги за Постановою № 169

Закупівлі за Постановою № 169
16 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Проведення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану КМУ урегулював постановою від 28.02.2022 № 169 (далі — Постанова № 169).

Постанова № 169 дозволяє в умовах воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт і послуг проводити без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законом № 922. А також передбачає, що переліки та обсяги таких закупівель визначають рішеннями замовників, що проводять такі закупівлі.

Проконсультуємо, як визначати закупівлю у переліку, який передбачений Постановою № 169.

user icon
Наталія Заєць
консультант з публічних закупівель, кандидат економічних наук, юрист, Київ

Хто формує перелік

Наразі багато замовників фізично не можуть проводити закупівлі. Це, зокрема, замовники, розміщені в областях, які окуповані та перебувають під постійними обстрілами.

Є й інші замовники, як-от із західних областей, які й могли б оголошувати закупівлю, але робити це нікому. Їхні уповноважені особи евакуювалися чи пішли на війну.

Ми не знаємо, що буде завтра, хто завтра зможе працювати, а хто ні. Саме тому Постанова № 169 поширюється на усіх замовників.

Як коригувати річний план

У більшості замовників перед початком війни був річний план закупівель, що містив перелік потрібного. Були й такі замовники, які збиралися вносити інформацію до річного плану за новою потребою у закупівлі.

Чимало замовників на початок війни працювали за договорами, укладеними на початку року на 20% минулорічного обсягу договору про закупівлю. Закупівлі на усю річну потребу лише тривали. Утім через війну такі закупівлі не відбулися або за їх результатами замовник не має можливості укласти догові...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації