Предмет закупівлі та його обсяги за Постановою № 169

Закупівлі за Постановою № 169
16 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Проведення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану КМУ урегулював постановою від 28.02.2022 № 169 (далі — Постанова № 169).

Постанова № 169 дозволяє в умовах воєнного стану публічні закупівлі товарів, робіт і послуг проводити без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законом № 922. А також передбачає, що переліки та обсяги таких закупівель визначають рішеннями замовників, що проводять такі закупівлі.

Проконсультуємо, як визначати закупівлю у переліку, який передбачений Постановою № 169.

user icon
Наталія Заєць
консультант з публічних закупівель, кандидат економічних наук, юрист, Київ

Хто формує перелік

Наразі багато замовників фізично не можуть проводити закупівлі. Це, зокрема, замовники, розміщені в областях, які окуповані та перебувають під постійними обстрілами.

Є й інші замовники, як-от із західних областей, які й могли б оголошувати закупівлю, але робити це нікому. Їхні уповноважені особи евакуювалися чи пішли на війну.

Ми не знаємо, що буде завтра, хто завтра зможе працювати, а хто ні. Саме тому Постанова № 169 поширюється на усіх замовників.

Як коригувати річний план

У більшості замовників перед початком війни був річний план закупівель, що містив перелік потрібного. Були й такі замовники, які збиралися вносити інформацію до річного плану за новою потребою у закупівлі.

Чимало замовників на початок війни працювали за договорами, укладеними на початку року на 20% минулорічного обсягу договору про закупівлю. Закупівлі на усю річну потребу лише тривали. Утім через війну такі закупівлі не відбулися або за їх результатами замовник не має можливості укласти догові...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search