Складна телефонна розмова — як вести та завершити

Корисно та цікаво
3 листопада 2023 року
|
1 хвилину Читати

Поліпшіть комунікацію з колегами. Дізнайтеся, як вести розмову та завершити її, якщо співрозмовник надокучливий, роздратований або нетерплячий

user icon
Тетяна Гурковська
старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, психолог-консультант, Київ

На роботі потрібно спілкуватися з працівниками та колегами, зокрема й телефоном. Проте не завжди телефонні розмови приємні та конструктивні. Підказки, як спілкуватися зі «складними» співрозмовниками, — далі в консультації.

Якщо співрозмовник надокучливий

Такий співрозмовник хоче знати все й одразу. Він багато й безладно говорить, повторює сказане, хаотично змінює теми.

Якщо надокучливий співрозмовник постійно телефонує і запитує те саме, делікатно нагадайте йому, що ви вже це обговорювали. Для того щоб допомогти співрозмовнику зосередитися на розмові, частіше називайте його на ім’я.

Не грубіяньте надокучливим у відповідь. Ви повторюєте ту чи ту інформацію всоте, а для нього вона нова.

У розмові візьміть ініціативу на себе. Резюмуйте сказане і запропонуйте шляхи розв’язання проблеми, з якою до вас звернувся співрозмовник, наприклад: «Отже, Ви сказали про те, що… і очікуєте таких дій... Пропоную такі терміни розв’язання Вашої проблеми. Перетелефоную, коли будуть відомі результат...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search