Складна телефонна розмова — як вести та завершити

Корисно та цікаво
3 листопада 2023 року
|
1 хвилину Читати

Поліпшіть комунікацію з колегами. Дізнайтеся, як вести розмову та завершити її, якщо співрозмовник надокучливий, роздратований або нетерплячий

user icon
Тетяна Гурковська
старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, психолог-консультант, Київ

На роботі потрібно спілкуватися з працівниками та колегами, зокрема й телефоном. Проте не завжди телефонні розмови приємні та конструктивні. Підказки, як спілкуватися зі «складними» співрозмовниками, — далі в консультації.

Якщо співрозмовник надокучливий

Такий співрозмовник хоче знати все й одразу. Він багато й безладно говорить, повторює сказане, хаотично змінює теми.

Якщо надокучливий співрозмовник постійно телефонує і запитує те саме, делікатно нагадайте йому, що ви вже це обговорювали. Для того щоб допомогти співрозмовнику зосередитися на розмові, частіше називайте його на ім’я.

Не грубіяньте надокучливим у відповідь. Ви повторюєте ту чи ту інформацію всоте, а для нього вона нова.

У розмові візьміть ініціативу на себе. Резюмуйте сказане і запропонуйте шляхи розв’язання проблеми, з якою до вас звернувся співрозмовник, наприклад: «Отже, Ви сказали про те, що… і очікуєте таких дій... Пропоную такі терміни розв’язання Вашої проблеми. Перетелефоную, коли будуть відомі результат...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації